lockig

har lockat håret nu. fick låna godisgrejer av gabbi för att lyckas. och det blev faktiskt jättebra. så nu har jag slutat nojja mig för frisyr till balen. min nya ögonskugga som jag köpte med tanke på balen syns lite för lite men det är okej. det är bara bal och student som ryms i min hjärna just nu. och förstås att jag ska fika med anna och sedan träffa staffan idag. 

 

jag vaknade klockan sju imorse. tittade på disneyfilm som gick på fyran. Tingeling, enkelspårig barnfilm men ändå lite mysig. 

 

mamma och jag har planerat mat till studenten och jag har letat champangeglas, tror dock inte att jag har hittat alla... än så länge har jag bara 12 och det är ca 30 pers som sagt att dom kan komma hittills. : )


Kommentarer
Postat av: oda

vi kan inte ha plastglas? nää.. eller köpa fler. fast vilka glas hade vi på min student. då var det ju också typ 30 pers där. JAG LÄNGTAR! det blir kul! nu ska jag gå och äta.

puss

2009-05-21 @ 12:53:08
Postat av: Beatrice

sv: haha jasså, vem hade du gissat på då? kan ju säga att jag skrev det där i ett väldigt onyktert tillstånd. hahaha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback