Söndag

Nästa vecka börjar studenterna. Först ut, på onsdag, är polhem men Olle, Alice och Maja. Ska hem till Maja på eftermiddagen och efter det tar Henrik och Karin studenten på fredag. Ska hem till Karin då har jag tänkt. veckan efter är det Hvitfeltska som går ut på onsdagen och där känner jag också tre som går. Hem till Jonathan alias Bobo. Och på fredagen är det min tur att springa ut. Kl 12, Ingrid Segerstedts gymnasium! Men det tar inte slut där. För veckan efter det så tar Sam och där med också min kusin studenten. men sen är det nog över tror jag.

 

Idag är det också en speciell dag. Bal ikväll, är pepp! 

 

GLÖM INTE ATT KOLLA VIDEON I MITT FÖRRA INLÄGG!


Kommentarer
Postat av: oda

verkar som en kul vecka för din del! :)

2009-05-24 @ 12:06:06
Postat av: anja

oda: du låter lite bitter! :P ska du inte lämna in uppsatsen snart så man bara behöver höra din nervösa stämma om att du kommer bli underkänd? :P hahaha! love you!!

Postat av: sofia

BILDER FRÅN BALEN? HUR VAR DET? OHHH :)

2009-05-26 @ 21:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback