fuck it igen

Nu är jag hungrig men inte förvånad. fattar inte att det alltid blir så här nu för tiden. mat om en stund iaf. och om ett dygn kanske kommer jag träffa min baby och det ska bli bäst.

 

igår åt jag mat hos maja och tittade på diverse tv. så sjukt mysigt att träffa jäntan igen :D

 

tittar på knasiga bilder på facebook och läser varvande på flashback. max försvinnande börjar eventuellt klaras upp och det är skönt, verkar just nu som att han lever! sen ska man väl ta typ ALLT som skrivs där med en nypa salt men det är ju tjusningen på fb.

 

på måndag ska jag göra min första opponering, i grupp som tur är. är trött på att äldre personer i min klass klankar ner på oss som nyligen tagit studenten som att vi inte kan ett piss. säkerligen kan vi inte alls lika mycket på dom som är 15 år äldre och redan gått ett program men ni behöver väl inte framför näsan på en sån som mig säga att jag är i princip värdelös och dum i huvudet. nej tack.

 

ikväll blir det middag hemma med mor och far och deras vänner. sedan ska jag väl sätta mig här igen och läsa igenom en till fem trådar och sen är det dags att sova och sedan är det SÖNDAG! :D


Kommentarer
Postat av: majsen

fuck u 2 :P

jag är också hungrig, det luktar gott!

imorse åt jag lite mer än en tredjedel av melonen till frukost. sjuuhukt gott"

2009-11-28 @ 17:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback