hemtentatider

ja det är så det är. en vecka kvar till inlämning av två hemtenor. det va inte alls det här jag skulle skriva om utan något mycket mer intressant men nu har jag drabbats av total minnesförlust.. illa!

 

har fått rapporter från släkt att viktläget i usa börjar bli illa. tydligen finns det nu få personer under 100 kilo.. ojoj. snart är sverige också där och då är jag färdigutbildad och vill jobba. perfekt ju.

 

det va heller inte det jag skulle skriva om och inte att jag såg magnus betnér på berså igår när han pratade i säkert en halvtimma och sex, att runka, internetporr, scandichotell och shemales.. haha. sedan så sa han att han hatade publiken ett antal gånger, han klagade också på förutsättningarna. man hade nämligen klämt  in typ 200 pers för mycket i lokalen och det va packat.

 

snart är det jul jul jul! galet! snart blir det ljusare och ljusare och sen så är det sommar och då kan man vara sådär totalt jävla aslycklig som man bara kan vara på en sommaräng när räfven spelar. minns med tårar i ögonen den pyttekonserten i alingsås.. underbart! nolhagapark har jag för mig det hette där det var. jag och mitt sällskap var garanterat de enda ditresta men det var värt. lätt värt! hallonsoda och massa god picknick! hihi.

 

sommar som sagt. ska nog bjuda på några fina sommarbilder innan jag avslutar detta knepiga inlägget utan röd tråd.

 

maj: tulpaner i trädgården

 

juni: studenten

juli: alingsås

augusti: victor och jag på älvsborgsbron

också augusti: jag och jonathan på väg hem efter random utekväll.

 

pusss


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin pojke på bilden längst ner ;)...och så studenten, det var tider det!

2009-11-08 @ 21:16:27
Postat av: anja

ingen fin flicka då?? :O:O :'( nu blev jag faktiskt lite sårad :(

Postat av: Emma

Jo väldigt fin flicka såklart :) men den där pojken är ju min :)

2009-11-09 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback