julmust igår

vi undersöker västra götalands små städer. varberg väntar på tisdag. jag har kommit igång med ena hemtentan och det känns helt okej trots att jag är ifrån min pojk. lyssnat sönder john frusciante idag och det är skönt. tänker på ångest och underbara känslor på samma gång. mest är det bra saker jag tänker på. har lagt till en länk på min nu mera ganska korta länklista. kan ni se vilken det är? dagen har också ägnats åt flashback och numera är det nästan uteslutande en enda tråd jag läser "Har någon sett Max?" så, om ni vill, läs och fundera vad du tror har hänt Max. tråden är lång men det räcker nästan att ni läser första inlägget samt de sista kanske 15 sidorna för att bli ordentligt uppdaterade om vad som diskuteras.

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: linnea

men du, om du ska undersöka varberg... tja, man skulle kunna säga att jag är något av en expert på området:)

2009-11-02 @ 10:39:40
Postat av: anja

kolla fejjan linnea!

2009-11-02 @ 17:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback