fuck halloween!

då var det dags för ett blogginlägg igen. jag är ganska glad idag. ska nog göra vissa roliga, spännande och onda saker ikväll. innan dess: cava och krabba! kan det bli bättre? tror knappt det! borde simma lite mer. blir bara en gång per vecka nu och det duger inte. snart måste jag nog sätta fart med hemtentorna. märker det när jag ska sova. börjar bli sådär lagom stressad. fyy, inte kul. halloween imorgon och ett stort fett jävla NEJ TACK! jag gillar det inte. tror att jag har åkommor kvar sen jag gick runt i området och tiggde godis. gillade aldrig det heller. gillade inte att busringa i telefonen eller på grannarnas dörrar. vet inte om jag var allmänt feg eller om jag bara var ett ovanligt snällt barn.. kan nog varit lite av båda. fick virus på den stationära datorn igår. massa virus. mest på grund av pappa men antagligen lite på grund av mig också. nu är den inlämnad i tre veckor och jag är glad att jag har min laptop! :D

 

puss och kram vi ses på stan. (saknar dig christian)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback