sunday

varför SUNday? det är aldrig sol på söndagar. det är i stort sätt alltid molnigt och ruggigt. så även idag. plugg va planerat. ojoj, jag är inte duktig. fy. funderar på att länka min blogg på msn kanske. men det finns ju de som man faktsikt inte riktigt vill ska läsa. visst kan de hitta hit ändå men inte fullt så lätt. får se hur jag gör.

 

jag och maja promenerade runt sjöbacka en solig dag för ett par veckor sedan. idag blir det bio, inglorios basterds :)

 

 

börjar bli hungrig. antagligen för att jag inte ätit någon lunch.. konstigt. eller inte?


Kommentarer
Postat av: tove

jag längtar efter dig anja, det är så enkelt att hänga med dig. tex om man ska iväg nånstans så kommer du med en gång och inte efter en halvtimma av väntan. just nu väntar jag på en person och hon bara pratar på skype och kommer aldrig.. jag blir irriterad.

puss

2009-10-27 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback