höst

idag såg jag höstens första gula löv när jag gick till bussen med busen alldeles för tidigt trots att jag var alldeles ledig och helst hade sovit massa timmar till. men man kan inte få allt man vill, ibland får man liksom nöja sig med en kall hand. jag ska träffa maja om två timmar knappt, sen blir det trädgårn ikväll. får se hur det går. har ont i magen och är inte supertaggad men är fin i håret och har systers fina kjol på mig. det är kallt och jag fryser fast min vetekudde är guld värd. började använda min fina halsduk igår, längtar så efter kappan. men den får allt hänga inne i garderoben ett par veckor till. nu är det dags att stoppa in vetekudden ett par minuter till i micron. sen ska den få värma fossingarna!

 

(vilka skor ska man ta ikväll? och ska man ta jacka? kommer jag hitta några passande strumpbyxor? och jag hittar inga fina sistaminuterweekends så det blir nog till att stanna i den svenska kylan)


Kommentarer
Postat av: tove

du kan alltid komma och våldgästa mig sen när jag är i värmen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback