kolla kolla!

Syrran är ute på vift i europa och jag har inte den blekaste aning om vad hon gör just nu. lite konstigt känns det allt. snart kommer majs och emma och äter middag med mig. jag är hungrig och har lagat mat sen halv fyra ungefär. imorgon ska jag ta tag i mitt pluggande igen. sitta på stadsbiblioteket 11-17 eller liknande.. men ikväll ska jag skita i det och ägna mig åt roligare saker. lyssnar på dålig partymusik för att inte känna mig ensam och för att peppa peppa peppa! tycker inte riktigt om att det har blivit höst även om det är okej. alldeles för kallt på kvällar och mornar.

 

skriver min första tenta på onsdag!

 

pratade till halv fyra i natt. hur länge ska det bli kommande natt?

 

 

puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Tackar för den goda maten och det trevliga sällskapet!

2009-09-30 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback