Liten värld, lycklig värld

stan idag, det blir nog jättebra. alla känner alla och det är ganska underbart. jag är glad. manu chao. ensam hemma för en stund. MANU CHAO! jag blir panikglad. imorgon lycklig trots föreläsning. sov du länge bara gör det men hör av dig sen så blir jag ännu gladare, om möjligt. tittade på massa stockholm live-klipp på youtube igår. då blir man också glad. kramade pappa imorse. ska vänta en stund med att duscha och göra i ordning mig, ha en sån där seg morgon som man behöver ha på söndagar. kopplar in datorn till stereon, väljer kläder. väljer fina, matchande underkläder bara för att få känna lite av den där underbara vardagslyxen. gör hårinpackning. planerar att simma på tisdag. kanske kan få med mig lite nytt sällskap. fast syrran funkar ganska bra som sällskap hon med. spotify har sina fördelar, men jag har dålig musikfantasi måste jag erkänna. öppna dina sinnen och inse att du är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback