onsdag

har svårt att bestämma mig. sittning eller party på fredag. vet nog egentligen vad jag vill men det är svårt ändå. tror att det kommer bli lyckat vilket jag än väljer. fast jag vet vart jag kommer vara mest närvarande och minst med telefonen. :/ gah! ligger och myser med datorn i sängen, har tittat på fotboll som sög, som så jäkla tur var så fick sverige med sig tre poäng efter självmål av malta, skandal. simma imorgon, satsar på 1300 meter om jag är i bra form, annars slutar det väl på hälften. fika under eftermiddagen och sedan bowla på kvällen med nollningen. i helgen blir det som sagt sittning/party på fredag, sen eventuellt träna på lördag och sen fika med maja och anna på söndag :D inte fel, inte fel! på fredag är det seminarium i skolan också- har massa böcker jag måste fixa, men det tar emot! vet inte vad som är så jäkla svårt med det egentligen.. aja.

 

jag drömmer om studenten flera nätter i veckan!

 

dåligt med insperation idag. så puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback