rubrik

vissa saker var inte sant och jag vet det. skulle vilja konfrontera dig men det hade inte tjänat någonting till. det är över nu ändå. aldrig mer, du skrev det själv. en bild på fötter, en dikt och sedan orden som gör att det fortfarande sticker i mitt lilla hjärta. vet inte om jag har insett än. om jag någonsin kommer inse. deppinlägg ja. hänt vissa saker som fått mig att se på mig själv på ett annat sätt. träffat människor som är vettiga. sådana som får mig att tänka till. tänka på en framtid. faktiskt. tack för det måste man väl säga. fast det gör ont. det finns i och för sig de som beter sig som skit också men dom är det bara att strunta så jävla hårt i. håller på att pussla ihop en spelningslista på spotify. tipsa gärna om bra musik. har inte blivit så mycket nollning på sista tiden. det är ju roligt oftast. det ska bli stan och fika någon dag snart tänkte jag. och så måste jag fixa ihop en middag med maja någon dag. det är ju redan planerat men det ska ju bli av också. har lite svårt att skriva ett långt blogginlägg idag. tänker på för mycket annat som stressar mig. usch! ska ducsha strax och sedan blir det en sväng till banken. får se vad bankkvinnan säger till mig där. jag har inte ens fått blanketten för att kunna få csnbidrag. så det är lite illa. undrar om man får bidrag nästa gång då. iofs är det jag som varit långsam men ändå. jag har plan på att köpa nya jeans. behöver faktiskt det. vet hur dom ska se ut och allting. give me! mina fingrar gör ont ibland, nu. inte kul. oj lyssnar på en låt med general knas/kapaten röd som jag inte hört innan. haha, ojojoj.

Kommentarer
Postat av: majsan

middag middag middag :D

funderar fortfarande på vad vi ska äta

2009-09-08 @ 14:20:40
Postat av: anja

nån förrätt med skagenröra, fyllda paprikor, nåt chokladigt till efterrätten, saken är klar! kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback