syrran packar

och jag låtsas vara moraliskt stöd. hon har kommit igång nu ganska bra faktiskt. snart är jag ensambarn igen. ska bli intressant. imon ska jag hämta kurslitteraturen på pedagogens bibliotek, känns oerhört stabilt. hihi, har träffat en rolig en som inte vet så mycket som han tror. jag tänkte att jag ska plugga sönder innan onsdag nästa vecka, första tentan skrämmer livet ur mig. hoppas så att det ska gå bra. hihi, jag var nog lite busig idag, eller flummig rättare sagt :) sen har jag simmat 1400 meter idag. är ju snart uppe i en och en halv kilometer och om ett par år kan jag nog simma samma längd som det är till angered. lär väl ta sin lilla dag men biff kommer jag vara. frågan är vad jag orkar göra ikväll. trivs ganska bra här i systerysters säng med datorn. bryr mig nog inte så mycket om att hitta på nåt annat även om det nog hade varit trevligt. typ kaffe hos herv men jag kommer bara somna och jag har redan druckit kaffe idag. i lördags somnade med datorn i knät samtidigt som jag pratade med jonny på msn. klockan fem kom syrran in i mitt rum och frågade varför jag inte sov, min lampa va tänd, jag svarade att jag inte visste och sedan frågade hon va klockan var. jag tittade på telefonen och svarade tio över fem, rätt tid. sen sa jag att jag skulle sova och släckte. det skumma är att jag inte minns ett piss av detta. alltså, jag sov. hahaha. hur mycket kan man göra medan man sover egentligen?

Kommentarer
Postat av: tove

du kanske kan plugga medans du sover också? så kan du göra något roligare när du är vaken?

Postat av: tove

du kanske kan plugga medans du sover också? så kan du göra något roligare när du är vaken?

2009-09-21 @ 20:49:34
URL: http://365ume.blogspot.com
Postat av: Didem

Heey anja, hur går det för dig i skolan? har du vänjt dig än? simma lugnt & sov gott. puss

2009-09-21 @ 21:02:50
URL: http://diidem.blogspot.com
Postat av: Emma

jaså, du är sugen på kaffe hos Herv du ;)

2009-09-21 @ 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback