jag kan, kan du?

vissa personer passerar långsamt förbi

man hinner se ögonen och däri en känsla

ibland klart och tydligt,

ibland väldigt svagt.

ren och skär lycka

en gnutta sorg

kanske total bekymmerslöshet?

 

vissa tillfällen passerar utan att man märker det

kommer till kungsport utan att veta hur,

hamnar i en djup kyss utan att förstå hur,

uppnår total lycka eller en sorg man inte kan hantera.

 

man hoppas att det finns fler plus än minus

att världen är positiv

ändå skrivs det mycket mer negativt

som om det är värt att tas upp.

fel fel fel

jag är lycklig och jag ska börja skriva om det.

 

efterrätt är positivt så det kan jag skriva om

mums.


Kommentarer
Postat av: Johnny

Fint busis :)

2009-09-12 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback