Fuck it

Känner mig  allt för uppgiven nu. Det är jobbigt. Alldeles för jobbigt. Vet inte hur länge jag orkar detta mer. Va sjutton är mitt liv värt egentligen? Värdelöst. Vill vara glad. Jag var i och för sig det en stund förut. Men inte nu längre. Fan. Behöver nog en del stöd. Är i alla fall glad att jag fortfarande har dig, J. Annars hade tårarna varit så fruktansvärt många gånger fler idag. Ska söka nåt nytt i fall jag i sommar inser att det här inte går mer. Men ska försöka klara omtenta och den sista tentan först. Jävlar den som ger sig!! Ska bli arg istället för ledsen och knäckt. Nästa gång i alla fall. Nu sova. Föreläsning imorgon vilket känns sådär lagom asjävlapiss.

Kommentarer
Postat av: majsen

ska du byta program?

sök något i kalmar och flytta med mig :D

2010-04-09 @ 17:49:41
Postat av: tove

kanske borde fixa nát jobb istället. nát som du kan trivas med... konditori eller sá.. sen är det bara att gá dit och göra vad som ska göras liksom. inget plugg.

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback