Söndag, tre dagar kvar.

Jag är rädd. Jag är rädd för tentan. Jag är rädd för att bli underkänd. Fruktansvärt rädd faktiskt. På onsdag smäller det liksom. Då skriver jag och inte förän hela tre veckor senare kan jag räkna med att få mitt resultat. U eller G. En bokstav på ett dokument som man fruktar. Jag satsar på nåt poäng över G-gränsen. Mer än så lär det iknappast bli. Jag är rädd. Har svårt för att plugga. Funderar på att anmäla mig till HP med tanke på att jag kan faila, få kasst självförtroende och överväga annan utbildning. Men detta k'änns ju bra. Jag vill inte ge upp. Ska låna Jonatans bok när han kommer hem tror jag. En bok om studieteknik. Att jag inte tänkt på det innan... Jag längtar efter sommaren. Den "bekymmerslösa" sommaren!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sommaren är snart här, då kan vi sola och bada och bara relaxa. Kämpa på, du klarar det! kram på dig

2010-02-15 @ 00:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback