Måndag imorgon

OJOJOJ! Jag har pluggat duktigt idag. Det ska ni veta. Sammanfattat två kapitel. Söndagar is the SHIT! :D Nu gäller det bara att hålla tummarna för att jona ska va pigg nog att orka åka hit ikväll. Det är inte okej att sakna någon såhär mycket. Måste flytta ihop inom en snar framtid! Längtar till mars. Längtar till sommaren! Det är nu januari och närmare till beach-10 än -09. :D Hihi! SKA köpa en FET bergsprängare i vår och dra ut till öarna och lyssna ppå reggae! vem vill följa med?


tror den kan bli den okej, dags att börja spara! 2829 på elgiganten...


Kommentarer
Postat av: tove

eller så kan du bara ta min gamla cd-spelare. full med batterier såg jag. leta gärna upp sladden och koppla in den i elnätet så går inte alla batterier innan sommarn. synd att bada med en ny dyr anläggning menar jag. men det finns ju bara en väg till det perfekta ljudet.

2010-01-10 @ 16:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback