Näset

Var för första  gången i Näsetbadet, kan förstå att det är schysst på sommaren. Dock var jag där i ett helt annat ärende än badning.Jag åkte skridskor på den jättefina, superblanka isen! Det var frihet av hög kvalitet och hade mina lår inte blivit så fasligt trötta och om mina öron inte så fruktansvärt kalla så hade jag fortfarande varit kvar där ute. Nu är jag hemma i alla fall, jag börjar tina. Ligger under duntäcke med tre par byxor och en randig tröja som jag älskar. Imorgon fyller FAVORITMAJSEN 20 år och hon ska få den STORA kramen av mig. Dessutom blir det en grym kväll på korgen så jag är full av förväntningar. Hihi. Skridskoåkningen resulterade inte bara i en frusen Anjii utan också i en hungrig och trött liten Anjii, vilket inte är så kul en kväll som denna då man borde vara på tentafest eller liknande. Jag längtar ihjäl mig tills imorgon och söndag men framförallt till mars! Sommaren står även den högt på Längtar-listan, lika så mitt snuttegull(guys & dolls)!

 

Norra Sverige, skulle gissa på Värmland...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback