Oliver

Då var man hemkommen från en underbar helg på Öland. Vi har haft det så fint och mysigt och jag kan knappt vänta tills jag får komma i väg med Joni igen! Jag kom in på min latinkurs som jag sökt men har nu tackat nej. Det får bli en fortsättning på Hälsopromotionsprogrammet till hösten. Hoppas att mina vänner har kommit in på det dom sökt. Fast inte Maja då kanske, mår dåligt över att hon ska flytta. Fast det är klart att jag blir glad för hennes skull. Gosiga Majsen. Min kusin har kommit in på läkarprogrammet och jag är faktiskt riktigt stolt över honom. Grattis!

 

Ikväll blir det soppa och pannkakor i trädgården så jag måste orka mig ut och handla.

 

Varmt men molnigt lyder dagens väderrapport från Frölunda.

 

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback