Sommar=Böcker

läste ut Naiv. Super i natt. Det var alldeles för varmt för att sova. Boken var otroligt bra. Blev väldigt inspirerad att skriva. Idag har jag börjat med Kafkas Processen. Syrrans bokhylla innehåller en del man borde läsa. Veckoslutet blev inte som planerat, förmodligen mycket bättre. Det enda som är synd är att jag inte åker och badar. Värmen i stort sätt kräver det men kroppen orkar varken cykla eller gå just nu. Känns som jag gick upp runt fem för att nu befinna mig i någon form av trött dimma. Tills ikväll ska jag ha hunnit repa mig i alla fall. 4 * 20årsfest väntar och innan dess fotboll och pizza. Det blir nog bra.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt och fin blogg du har! Önskar att jag hade lika fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback