Dagen före tenta

och jag sitter och bloggar igen. Det är som det ska vara med andra ord. Ska trava upp för trappan och skriva ut mina fina sammanfattningar och instuderingsfrågor snart så jag kan plugga på det. Är rädd att fastna vid den fula teven där uppe bara. Iiiiih! Dumma Anja. I vilket fall. Mina föräldrar kommer hem ikväll och husets ljuvliga lugn kommer  försvinna. Däremot kommer det snart finnas mat i kylskåpet. Mycket välkommet kan jag lova. Somnade halv tre i natt och vaknade vid nio så ikväll kommer jag nog vara galet pömsig. Skönt. Imorgon är det tenta som sagt och sedan börjar terminens näst sista kurs som verkar väldigt intressant! Hälsopsykologi. Funderar på att ringa till banken en sväng men det får nog vänta en dag till. Hatar att ringa till personer som jag inte känner. Tänk om dom inte fattar vad jag säger eller tycker att jag är helt korkad?! Sådana konstiga tankar går genom mitt huvud när jag slår numret. Typ som om jag var någon utomjording. Måste skärpa mig. Och det måste ni också, mina kära (få) läsare! ge min EN kommentar i alla fall! PUSS

Kommentarer
Postat av: Christian

Här får du en kommentar: Lycka till på tentan! :D

2010-03-22 @ 18:45:10
Postat av: anja

Hoho! Tack Christian :D:D Kan behövas btw!

Postat av: tove

om du ringer till banken sá är det sá att de som svarar jobbar i ett serviceyrke och máste betjäna dig artigt och även OM de skulle tycka du ställer konstiga frágor (vilket du inte kommer att göra) sá kommer de inte säga det utan bara svara artigt. sá ta det lugnt. det är bara att göra det sá har du det överstökat sen.

jag känner lite likadant här i spanien för jag är rädd att jag inte ska fatta vad de säger. Och lycka till pá tentan!!

Puss

2010-03-23 @ 12:13:38
URL: http://365ume.blogspot.com
Postat av: mr m

jag läser'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-23 @ 17:35:33
Postat av: Emma

Tack för din kommentar på min blogg Anja. Kan inte annat än att skriva en till dig också. Jag kommer hem två veckor i påsk (3 - 16 april). Då vill jag som du sa framför allt slappa men även ha så kul såklart. Saknar dig med! Längtar efter din goa mat och kladdkaka, så om du vill så får du gärna bjuda mig på middag ;)



Jaså är han vild :S På vilket sätt om man får fråga? Alltid när jag pratar med honom så säger han bara att han saknar mig och att det inte hände något spec på de fester han går på. Men vad vet jag :P.



Lycka till på tentan Anja och kämpa på!



Kram Emma

2010-03-24 @ 13:09:27
Postat av: anja

OJojoj! Nu blir jag lycklig såhär på kvällskvisten!



Tove: jag ska göra mitt bästa och ta tag i detta snart.



mr m: jag ska ta mig en funderare över vem du är som inte vill skriva ditt namn här. Ska nog komma på det själv om det nu är så att jag känner dig.



Emma: Jag ska se till att fixa middag någon dag. Bra att veta datumen. Ska bli roligt att träffa dig!

2010-03-25 @ 00:03:41
URL: http://anjavanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback