Kära m!

Okej.. mr m. Jag har tre alternativ på vem du kan vara. du verkar aldrig ha kommenterat min blogg tidigare vilket gör det hela lite svårare. Känner jag dig så kan du väl ge mig en ledtråd?

 

Skola imorgon. Borde sova nu och ska nog gör det också.

 

det är ju inte lätt när det är svårt

är svårigheterna till för att överlevas?

eller bara här för att göra livet surt för oss?

undrar hur länge man orkar

förmodligen längre än man anar

förmodligen mer än man anar

är jag stark?

är du?

jag är hungrig

lagar du mat åt mig?

jag tror jag behöver det kanske

behöver visst lite mer ångest

så många saker som ger mig ångest

gäller att orka med dom utan att börja gråta för många gånger

verkar jag deppig?

då kanske jag är det

men imorgon är det bättre så oroa dig inte

varför du nu skulle göra det

kram och sov gott

och puss kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback