Läs de stycken du känner för

Självömkan:

Det går visst inte så bra för mig och pluggandet. Känns som ett mirakel om jag ens kommer plugga en timma till innan tentan på tisdag. Är så fruktansvärt omotiverad. Har inget bättre för mig men vill inte läsa ändå. Lika bra att skita i tentan och satsa på omtenta istället typ. Inte för att det verkar bli någon svår tenta mer det att motivationen absolut inte vill infinna sig. Pluggade ett par timmar igår bara och det gick väl bra. Men nu vill jag inte, inte, inte mer!

 

Helgen:

Igår var Maja och Klas här. Jonatan också. Det var mysigt. Åt mat och tittade på Solsidan, diskuterade kärnkraft och annat onödigt. Idag är tanken plugg, likadant imorgon. Samt fika med pojken som varit min i ett halvår. Galet vad tiden går fort ändå!

 

Vår:

Jo våren är ändå på väg, det märker jag. det är helt ljust när man vaknar klockan halv sju och solen är framme mer och mer. Snön smälter en gnutta varje dag och det är snart april. Efter april kommer maj och då är det nästan sommar! Jag överlevde denna vintern också. Jihoo!

 

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback