Är det fest så är det FEST!

Onsdag idag tror jag bestämt. Ska träffa sofia på cava. Kan inte bli så mycket bättre. Sedan blir det skolan i en och en halvtimme. Jag har läst all  litteratur (inte så mycket) inför för detta seminariet och känner mig oerhört stolt. Kan det vara första gången? Efter det så fortsätter dagen bra. Ska till Jonatan och byta kläder. Dra på mig min somrigaste klänning (för att kompensera för vädret liksom) och sminka mig lite. Därefter bär det av till röda sten och Jonatans kusins 30årsfest. Känner mig taggad. Hoppas verkligen att det bilr kul. Sedan blir det nana hos Jonatan och imon ska jag träffa Maja!! Dessutom kommer det Järvsöfolk på besök i helgen så jag kommer få njuta massa av deras mysiga dialekt.

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: tove

Láter ju superbra!!

2010-05-13 @ 14:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback