tre dagar kvar

Det har varit riktigt bra väder idag. Jag och Jonatan har bakat kaka som inte blev god, lekt jage i trädgården och suttit i solen och fikat. Andra har jobbat. Ytterligare andra har varit bakfulla eller bekymrade över kärlek. Jag har varit glad. Gladare än igår tror jag. Och det måste väl ses som positivt? Imorgon är det konstigt skolschema och på torsdag träffar jag Jonatan igen. På fredag ska jag träffa massa goa vänner. Jag längtar även om det på någon sätt är blandat med ångest.

 

På torsdag flyttar en vän till ett annat land och det känns sorgligt även om vi inte brukar ses så ofta. Tur att älskade msn finns i alla fall.

 

Har läst igenom gamla mail som jag skickat för sisådär ett årsedan. Det är intressant. Borde kanske skriva lite i min dagbok så jag kan läsa den någon gång i framtiden. Fast då kan man inte lyssna på slagsmålsklubben samtidigt så det får nog bli en annan gång. Deras album går på repeat nämligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback