vattendroppar som faller ner, som regn och snö som smälter ner...

Okej, idag regnar det. Jag matchar vädret för en gångs skull och har mina gråa myskläder. Fick hjärnslpp och glömde vad det heter. Men det där när linnet och byxorna sitter ihop...

 

Igår var det soligt och då var jag på tjörn. Tittade på familjens blivande sommarhus och omgivningarna. Dessutom åt jag massa god mat. Helt okej.

 

På kvällen blev det inte krogen som planerat utan jag åkte hem till Victor och åt godis och tittade på två filmer. När vi knappt kunde hålla ögonen öppna skjutsade han mig hem. Sov oerhört gott i natt. Tror inte jag drömde nåt. Inget jag minns i alla fall.

 

Idag har jag dammat massa i mitt rum och jag lyssnar på pepp musik. Hade det inte regnat så förbaskat så hade jag redan nu förskökt manipulera Maja så hon fick lust att gå ut med mig idag istället men det känns inte så värt just nu.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback