Tisdag

Som den svensk jag är måste jag få börja med att prata lite om vädret. Behöver kanske inte säga så mycket mer än SOL och VÄRME! Det är sommarväder fast löven på träden inte har slagit ut än. Men om en vecka är det grönt, det gissar jag. Äntligen! Jag har tittat på sista avsnittet av 112-poliser och snart ska jag laga hemgjord pesto och massa pasta. Nomnomnom! Samtidigt håller jag tummarna för att mitt försök att locka håret ska lyckas så jag blir fin! Ska hem till Jonatan senare och äta middag och förhoppningsvis ta en lång promenad eller kanske en kort till hans sjö :)

 

Nu är min grupps projektarbete inlämnat och det är bara redovisning kvar innan denna kursen är slut. Det känns skönt! sen är det en vecka ledigt och efter det terminens andra kurs i träningslära.


Kommentarer
Postat av: Elin

PASTA OCH PESTOOOOO!!!

Det är min basföda.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback