Sporadiskt var det ja.

Jag har tittat på en lägenhet idag. Inte helt hundra men ska ändå diskutera den med Jonatan när han kommer om en timma. Min favorisplats just nu ligger bara tre minuter från min nya bostad och jag är lycklig idag. Alla dagar.



Humlor i mitt nya hjärta

Jag njuter av sommar
Njuter av gröna träd
Njuter av bekymmerslösa barn som leker krig
Njuter av humlor i gräset
och av mammor med barnvagnar.
Jag njuter av ljudet från en gräsklippare
Njuter av blommorna i vasen
Njuter av jordgubbar
Njuter av att mitt hjärta dunkar
och av att Jonatan snart kommer hem.
Jag njuter av Manu Chao på spotify
Njuter av att inte ha något jobb
Njuter av att jag klarar mig själv
Njuter av ett nytt kapitel i mitt liv
och av att boken aldrig kommer ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback