Torsdag

Känner mig varken motiverad eller intresserad. Blev ledsen när jag insåg att jag inte kommer att se något av konståknings EM. TV 4 sänder på sin sportkanal och jag har ingen tv längre. Dessutom streamar dom inte på nätet. I så fall måste man ha premium men jag fattar inte hur det fungerar eller vad det kostar. Tacka vet jag SVT! Man borde betala tv-avgift trots att man inte har tv för att stötta dem lite. SVT sänder konståkningen på normala kanaler och på webben. TV 4 skiter i oss intresserade gamla konståkare. Suck. Ledsen Anji. Nu blir det thaimat och ganska snart är det helg i alla fall. Tack för det, jag behöver en ny, fräsch vecka.

Kommentarer
Postat av: oda

Men då kan du ju se det på svtplay. Det är väl bra?

2012-01-28 @ 12:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback